Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2010

Ωραία ΠΡΟΒΑΤΑ και ζήσαν αυτοί καλά και εσείς μοσχαρίσια!


Εάν φτάσαμε Παγκοσμίως στο επίπεδο να αντιδρά ο DOW εξαιτίας των Greece Hopes, ε τότε όχι μόνο έχουμε πολύ κάτω, αλλά, έχουμε ποιο κάτω κι από τον πάτο τύπου straka struka! Και ξέρετε τώρα από πάτους τύπου straka struka! Είναι να μη σου βγάλουν ότι έχεις πάτο τύπου straka struka διότι θα σου φύγει ο πάτος. Αν δεν πιστεύεται ρωτήστε την ΕΤΕ.

Εάν φτάσαμε να γράφετε ότι ένα πιθανό bailout στις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου θα λειτουργήσει υπέρ της ενίσχυσης του ευρώ.

Εάν φτάσαμε να πανηγυρίζουμε διότι είχαμε διαρροή από το ΥΠΟΙΚ της Πορτογαλίας ότι σχεδιάζουν την έκδοση 10ετους ομολόγου. (καλά τώρα μαθαίνεται ότι στα Δυτικά ΥΠΟΙΚ το μόνο που σχεδιάζουν είναι το ύψος των δανεικών και των φόρων)

Εάν πέσαμε τόσο κάτω για να βρούμε δύναμη να αντιδράσουν τα ξένα χρηματιστήρια μου φαίνεται ότι οι πάτοι τύπου straka struka θα φορεθούν πολύ το Απόκρεω!

Αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να ελαττώσω την θέση μου στην AMD διότι είναι η μόνη που διατηρώ στο 100% (την άλλη την έχω 50% και την FORD στο 0%)?

Αλλά μπά τι γράφω....αφού ο γνωστός strakas strukas την περιμένει στα 5 δολάρια υποθέτω Αμερικής διότι είναι και κοσμογυρισμένος πέραν από πολυδιαβασμένος και μπορεί να εννοεί και δολάρια Ουγκάντας! Λέτε να πάει? Βέβαια για να είμαι Δίκαιος διότι δεν έχω κέρδος να είμαι άδικος η ζώνη των 7,5 - 8 δολαρίων Αμερικής είναι πολύ δύσκολο να διασπαστεί ΑΝΟΔΙΚΑ αν δεν βγει κάποιο ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΝΕΟ για την εταιρεία! Σε πιαθνή αποροία γιατί την κρατώ? Η απάντησή μου είναι διότι πάντα θέλω κάποια να την προσέχω και ας μου κοστίζει!

Καλά κάτσε να γυρίσει από τις διακοπές του στο Πατωνήσι , να αρχίσουμε να παίρνουμε τάση, διότι δυό μέρες λείπει και το ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ!




(Δεν με αντέχω!)